2025-11-10T10:18:39+02:00

Schimbarea produsului

În cazul în care mărimea aleasă nu este cea potrivită, produsul achiziționat se poate schimba cu o altă mărime, în funcție de disponibilitatea stocului.


Condiții pentru schimb:

  • Produsul trebuie să fie nepurtat, nepersonalizat, cu etichetele intacte și în ambalajul original.
  • Solicitarea de schimb trebuie făcută în maximum 14 zile calendaristice de la data primirii coletului.
  • Costul transportului pentru schimb este suportat de client (atât returul produsului inițial, cât și livrarea noului produs).

Cum procedezi pentru schimb:

  • Contactează-ne la withmommy.shop@gmail.com sau în secțiunea Contactează-ne sau la telefon/WhatsApp 0743 451 539 (Luni–Vineri, 8:00–18:00).
  • Menționează numărul comenzii, produsul achiziționat și mărimea dorită pentru schimb.
  • Împachetează produsul în ambalajul original, iar noi vom trimite noul produs prin curier, urmand ca la primirea coletului sa predai curierului produsul care nu corespunde.


Politica de retur

Ne dorim să fii pe deplin mulțumită de produsele With Mommy. Dacă, din orice motiv, nu ești încântată de comanda ta, ai dreptul să returnezi produsele în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului.

📦 Cum returnezi un produs

  1. Pentru retururi, trimite solicitarea pe withmommy.shop@gmail.com sau în secțiunea Contactează-ne, cu subiectul „Retur comandă” și include: Numele complet, Numărul comenzii, Produsul pe care dorești să îl returnezi, Motivul returului (opțional)
  2. Produsul trebuie trimis în ambalajul original, nepurtat, nespălat și fără urme de uzură. Produsele personalizate nu pot fi returnate.
  3. Returnarea se face prin curier, costul fiind suportat de client (cu excepția cazurilor de produs defect sau livrare greșită), la urmatoarea adresa: Cluj-Napoca, strada Regele Ferdinand nr. 30.


💸 Rambursarea banilor

Contravaloarea produsului va fi restituită în termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea returului și verificarea acestuia.

Rambursarea se face în contul bancar indicat de tine.


Produse care nu se pot returna

  • Produse personalizate (cu nume, broderii, modificări la cerere).
  • Produse purtate, spălate sau deteriorate din culpa clientului.

Folosim cookie-uri pentru a ne asigura că site-ul nostru web funcționează bine pentru dvs., respectând toate regulile și bunele practici pentru confidențialitatea datelor dumneavoastră personale. Consultați Politica noastră de confidențialitate